בלוג טיולים משפחתי, הבלוג של ינינה זסלבסקי אפק
 
סיכומים ותודות

סיכומים ותודות

11 ימים בדרום אפריקה חלפו במהירות. זהו לנו טיול ראשון שהרהבנו עוז להשאיר את ארבעת הילדים מאחור, ולנסוע לבד. הטיול היה בהחלט רבה ירח דבש שני, ואפילו עלה עליו . מתברר שרק לאחר שיש ילדים אפשר באמת להעריך חופשה זוגית 🙂

במהלך ההכנות לטיול גיליתי שלהשאיר ארבעה ילדים מאחור, זה הרבה יותר מסובך מאשר לקחת אותם איתי.במשך שבועות רבים עמלנו על "תוכנית עבודה" להשארת הילדים. הכל הועלה לתוך אקסל מפורט : מי לוקח ילדים, מי שומר עליהם, איזה ארועים צפויים,מי מהילדים נוסע ולאן. האקסל הזה עודכן ותוקן עד בלי סוף בהתאם לבקשות, שינויים בלת"מים אחרונים בימים שקדמו לנסיעתנו. והוא אף נשלח בצירוף רשימות טלפונים לכל הנוגעים בדבר.

הטיול המופלא הזה לא היה אפשרי ללא עזרת אנשים רבים שנטלו חלק משמעותי בהצלחתו.  תודה לשתי בנות מקסימות  ש"לקחו פיקוד"   לחילופין על ארבעת הילדים שלי, בילו איתם את שעות הלילה, אירגנו אותם בבוקר, פזרו אותם בבתי הספר ( בשלושה ישובים שונים!), והיו איתם בבכי, בצחוק, בקריזות, ובעצבים, ובכל ה"אקשן" שמיצרים ארבעה ילדים במשך כמעט שבועיים. תודה לחברתי ח' על ההמלצה.

תודה למשפחה המורחבת שלי ,שפרגנה לנו את הטיול וסייעה בכל מה שניתן, החל מאירוח ילדים בסופי שבוע, דרך יצוג המשפחה באירועי בית ספר והסעות  וכלה במתן מרשם לתרופה בלתי צפויה והבאתו.

תודה לחברים שאירחו את הילדים בזמנים שונים, ועזרו להפוך את השבועיים האלה לחויה נפלאה לילדים לא פחות מאשר לנו ההורים.

תודה לצ' על הטיפים, העיצות, הרעיונות, על מענה לפחדים ולחששות. בלעדיך לא היינו מגיעים לאפריקה..

תודה לדפנה ואילן שהצטרפו אלינו לטיול הזה, נטלו חלק בהרפתקאותינו, והנעימו את זמנינו במשך השבועיים האלה. תודה דפנה על הפוסט בבלוג!

תודה לילדים ש"שחררו אותנו", והמשיכו בחיי שגרה בהעדרנו. תודה לבתי הבכורה ולבני הגדול, שלקחו על עצמם לא מעט מניהול הבית, הכנות אוכל, כביסות ותיאומים במשך הטיול הזה. ידענו שאפשר לסמוך עליכם! אתם נפלאים.

תודה לכל החברים שפרגנו על הטיול, שהיו אוזן קשבת בזמן התכנונים וההתלבטויות, ו"טיילו" איתנו במסגרת הבלוג הזה.

תודה לאיש שאיתי, שנסע איתי, וזרם עם משוגות לבי, ואיפשר לי לחוות את אפריקה בדיוק, אבל בדיוק, כפי שרציתי.

2 Comments

  1. דפנה הררי

    ותודה גדולה לך על ארגון הטיול הנפלא הזה, ולך ולאריק על שהנעמתם את זמננו שלנו 🙂 . בלעדיכם כפי הנראה לא היינו מגיעים לאפריקה בשנים הקרובות – וגם לא משאירים את הילדים ויוצאים להרפתקה פרטית, שהתגלתה כ-win-win לכל בני המשפחה (ציטוט מתומר בטלפון לפארק קרוגר: "אתה יודע, אבא, אפשר לעשות כיף גם בלעדיכם…") 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *