בלוג טיולים משפחתי, הבלוג של ינינה זסלבסקי אפק
 
אל ארצות הצפון : לפלנד

אל ארצות הצפון : לפלנד

השעון מצלצל.חושך.מחשבה ראשונה:במעבדה היום אני צריכה להספיק על הבוקר…כמה שניות של איפוס עצמי ונוחתת עלי התובנה – היום אין מעבדה, אין עבודה. היום – תחילתו של שבוע חופש.

השעה 5:30, עדין חושך. עוד שעה וחצי להמראה, אחרי קפה ראשון של בוקר, אני סופסוף מתחילה להרגיש את תחושת החופש. כל חופש מתחיל ברשומה בבלוג. זה הזמן להתחיל לכתוב .

שער 3

ליום זה קדמו כמה שבועות של עבודה אינטנסיבית. כיסוי מירבי ומענה לכל מייל ובקשה לפי שעון הודו, שעון ישראל ושעון קנדה. אתמול בלילה עוד כתבתי מיילים מקצועים ורעיונות אחרונים להמשך דיבוג. לא ממש היה זמן להתכונן – הפעם הטיול אורגן והורם של ידי אישי היקר. מזל שאת האריזה עשיתי שלושה שבועות מראש, לפני תחילת הבלאגן בעבודה.

בתיקים הפעם ארזנו ביגוד טרמי משובח וציוד צילום כפול וחצובה  – על הפרק הפעם – מסע צילום מודרך. האובייקט הנחשק הוא אורורה בורליס, אורות הצפון, הזוהר הצפוני, אורגן האורות של הטבע. השנה 2013 נחשבת שנה טובה לצפיה, יש הרבה סערות בשמש. אבל בטבע כמו בטבע, צריך מזל.

תחזיקו לנו אצבעות….

הפרטים הטכניים :

הטיול הזה אורגן על ידי פוטוטבע מבית גליץ. הוא מיועד לצלמים חובבים אבל לא רק!

סאפארי שלג  :

נסיעה באופנועי שלג  הוא ללא ספק גולת הכותרת של  הטיול . חברת  LaplandSafaris מוציאה טיולי שלג שאורכם בין כמה שעות לשלושה ימים .

ביגוד :

קר בלפלנד . יש להצטייד בביגוד טרמי חם . לברת laplandSafaris משכירה "חרמוניות" ומגפיים , אבל יש להצטייד גם בבגדים טרמיים תחתונים . כאן ניתן לקרוא על הביגוד שלקחנו איתנו , ועל טקס התלבשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *