בלוג טיולים משפחתי, הבלוג של ינינה זסלבסקי אפק
 
טנזניה – סיכומים ותודות

טנזניה – סיכומים ותודות

תם הטיול שלי לטנזניה., אבל השאיר הרבה טעם של עוד.  מי שמכיר אותי היטב יודע, שלשם כנראה עוד אשוב, ואפילו אולי לעוד גיחה לקילימנג'רו 🙂

IMG_3187a
סוואנה, ועץ בודד כך תמיד דימיינתי את אפריקה

בערב קצת לפני שמגיע זמננו לנסוע לשדה התעופה לעלות לטיסה הביתה, מתחיל גשם.  גשם חזק, סוחף, כזה שירטיב אותך עד לשד עצמותיך בשני הצעדים שתעשה עד לאוטו, או לחילופין אם תטפס לקילימנג'רו.  הגשם לא מפסיק לרדת במשך שעה ויותר, ומזכיר לנו כמה בני מזל היינו בטיול הזה. אז תודה לקילימנג'רו שהיה טוב אלינו, וסידר לנו אחלה מזג אויר.

תודה גדולה למדריך סטנלי סאנדיי, שבהדרכתו, ובפיקוחו הגענו לפסגה.  תפעול הצוות שלו ביד רמה, הירידה לפרטים הקטנים ביותר, לצד עידוד ותמיכה מורלית במקום הנכון והזמן הנכון, והכל ברוח טובה ובחיוך כולם כאחד תרמו להצלחתינו. גם חברו המדריך בוני , הנעים את זמננו במשך יומיים, והראה לנו עוד מיופיה של טנזניה.  ממליצה בחום על שניהם.

http://tanzaniatrekking.com/index.htm

תודה לחברי לכיתה, ובני דודיו שהסכימו לצרף אותי לטיול וקיבלו אותי בזרועות פתוחות למסע הזה. חברי לכיתה, איש הברזל, איש הרוח, והיזם – לכל אחד מכם יש יד ורגל בכך שהגעתי לפסגה . איכשהו תמיד ברגעים הקשים, מישהו מכם ידע להגיד את הדבר הנכון, או הבדיחה הנכונה, או סתם להתנשף כך שידעתי שלא רק אני חסרת נשימה. הייתם קבוצה נהדרת !

תודה לאישי היקר, שנישאר בבית עם ארבעה ילדים, ותפעל אותם על הצד הטוב ביותר במשך היעדרותי. לרגע לא דאגתי, אבל בהחלט התגעגעתי. תודה גם לבני המשפחה האחרים שסייעו בעדו.

תודה לצ' ה"חבר האי-מיילי"  שלי, שבזכותו אפריקה בכלל עלתה על מפת הטיולים שלי, ושתמיד שמח ליעץ ולחוות דיעה.

תודה גם לכם הקוראים, שקראתם והגבתם, ופרגנתם.

ואם יש לכם בן דוד שמתכנן טיפוס על איזה הר, עדכנו סטטוס בפייסבוק , כן ?

IMG_3217a
שקיעה על אפריקאית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *